joi, 21 ianuarie 2016

Aş vrea o viaţă noua...

                    Simt uneori că lumea s-a schimbat radical... Nu e aşa cum am gasit-o, odată, e diferită!
Şi nu pot să înţeleg cauza, oare eu nu am ales drumul corect sau chiar lumea e atât de rea. Da, ştiu că există şi persoane mai bune, dar majoritatea nici în ruptul capului nu s-ar uita la tine, tuturor le este indiferent de ceea ce faci tu, sau cum gândeşti.
Am întâlnit multe persoane, care au apărut accidental în viaţa mea, şi tot aşa au dispărut... Dar cred că acum mi-am dat seama, persoanele care ţin la tine, nu apar din senin, ele devin o parte din tine, pe parcursul anilor... La moment pot avea încredere în familie, şi la puţinii prieteni pe care îi am...Nu am nevoie de mulţi, doar de câţiva care mereu să mă susţină şi să nu mă lase să cad atunci când mie greu... Am obosit să văd cum greşesc în faţa altora, dar asta e viaţa, din greşeli învăţăm, uneori mai bine, alte ori mai rău...
Uneori aş vrea să fiu izolată pe o insulă unde să pot face tot ceea ce vreau, nimeni să nu mă oprească...Dar, asta nu e posibil, trebuie trăită realitatea...Oricum am găsit un alt mod de-a trăi ceea ce îmi doresc-prin carţi...Citind, pot vedea o lume nouă, cu oameni noi. O lume care nu e doar roz, dar aceea lume în care mereu există un final fericit, sper să ajung şi eu la acel final, oricum sunt deabia în floarea vieţii, totul e în mâinele mele şi totul se poate schimba de acum. Nu îmi rămâne doar să cred şi să sper că viaţa o poţi schimba doar tu... 
    Trebuie să ai îngredere în tine şi vei reuşi, nimeni nu câştigă până nu încearcă!




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu