sâmbătă, 7 noiembrie 2015

        Visez să devin cineva în viaţă, visez la o carieră, visez la o viaţă mai bună. Dar ce fel de viaţă fără un scop?  Scopul meu e să devin ceea ce îmi doresc, să fiu cea care zi de zi trezându-mă  să fiu mândră de mine. Dar ce scop fără muncă? Munca e cel mai important lucru care poate să îţi îndeplinească scopul. Lucrând în fiecare zi vei avea şi rezultate. Mersul la şcoală nu e un lucru important pentru mine, deoarece eu n-am nevoie de lecţiile de matematică, eu am nevoie de lecţii de viaţă care să mă îndrume spre drumul corect. Inevitabil de frumos e atunci când cineva îţi sugerează nişte sfaturi, te îndrumă. Un vis fără punere de suflet, nu e un vis. Pentru a realiza ceea ce ţi-ai pus în plan, e nevoie de depus mult efort, mult suflet. Tot ce se întâmplă la moment cu noi, ură, dezamăgire, pierdere.... E spre binele nostru, dacă am pierdut pe cineva drag, înseamnă că nu era pentru noi, dacă cineva ne urăşte, încearcă să te împrieteneşti cu aceea persoană, să-i demonstrezi că nu eşti aşa cum şi-a imaginat, dacă te-a dezamăgit cineva, uită-l, persoanele care ne iubesc nu ne dezamăgesc.
Trezeşte-te, deschide ochii vezi unde trăieşti, cine te înconjoară.  Nu căuta perfecţiunea, nu există.
                          Visează cu ochii deschişi!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu