miercuri, 15 iulie 2015

Prietenia/Prietenul adevărat/Cum ar arăta un prieten adevărat în viziunea mea...

"Prietenia este o limbă pe care surzii o aud şi orbii o pot citi." Mark Twain
Prietenia e ceva frumos ce se poate simți cu inima. Prietenia plutește în aer doar dacă este iubire,loialitate,încredere,și stimă... E frumos să știi că undeva te așteaptă un prieten adevărat căruia îi poți dezvălui orice secret,iar el împreună cu tine să se bucure sau să plîngă. În zilele noastre prieteni adevărați îi găsim cam rar,pentrucă după fiecare colț el e gata să dezvălue durerea sau fericirea ta. Nu avem nevoie de mulți prieteni,e de ajuns cîțiva,dar care crezi că sunt demni de tine,nu care te țin pur și simplu de formă...E greu să găsești pe cineva care crezi că chiar cu adevărat el este prietenul tău în care poți avea încredere mereu,dar dacă la-i găsit "păstrează-l nu-l da nimănui". Mulți consideră că prietenii adevărați nu există,dar din fericire ei există,dacă nu la-i găsit încă,caută-l el te așteaptă,poate nici nu îți dai seama că el este,alături de tine...De ce considerați că mama e cel mai bun prieten? Spre exemplu eu nu cred că mama poate să îți fie prieten adevărat,deoarece nu cred că poți cu ea vorbi așa cum vorbești cu cineva de vărsta ta,doar mama nu o să te ajute să faci nebunia ceea,nu vei putea să-i spui niciodată totul ce ai pe suflet,pentrucă știi că ea va începe cu critica, pe care tu nu o suporți,și nu vei putea mereu înțelege ceia ce cu adevărat vroia ea șă îți spună... Eu nu am un prieten adevărat, și nici nu am avut...De cînd eram mică consideram jurnalul un prieten adevărat,deoarece acolo scrieam fără să aștept sfaturi sau sugestii,în jurnal scrieam orice,ceea ce unui prieten adevărat nu puteam să-i spun. Nici acum nu am un prieten adevărat,am doar prieteni. Și nu cred că voi găsi pe cineva căruia nu îmi va fi rușine să-i spun totul cum este,ce defapt gîndesc eu,sau ce cu adevărat vreau să fac...
Un prieten adevărat în viziunea mea ar arăta astfel:
1.să fie înțelegător
2.să fie pregătit în orice secundă,minută să discute cu mine
3.să îmi dea sfaturi,doar atunci cînd le cer
4.să fie mereu deacort cu decizia mea
5.să mă asculte mai întîi pe mine,iar apoi pe alții
6.să nu creadă în vorbele altora
7.să iubească ceea ce și eu iubesc
8.să petreacă mult timp cu mine
9.să nu mă lase să fac prostii
10.să nu mă judece pentru ceea ce am făcut!
"Un prieten adevărat îţi va rămâne întotdeauna prieten."The Marquess of Lossie

2 comentarii :